Jedno vůbec z prvních detailních představení nového modelu Škoda Scala, která by se stala nástupcem oblíbeného Rapidu. V čem je tato Škodovka nová, co vše má vylepšeno oproti Rapidu? Je toho skutečně hodně, ať už jde o nové motory, úplně nový a zcela přepracovaný interiér, který by měl být "vzorem" dá se říct "novou etapou" i pro další modely tuzemského výrobce. Tvar palubní desky odkazuje i na tvary přední masky.
Škoda Scala nabídne oproti svému předchůdci větší rozměry (Scala je delší i širší než Rapid), které se podobají spíše Volkswagenu Golf. Ve své třídě se může pochlubit největším kufrem. Toto auto je postavené na stejné platformě jako Seat Ibiza a nebo Volkswagen Polo. Ve výbavě nechybí plně diodové světlomety, "virtual kokpit" (tedy velký displej místo klasických budíků), efektní ambientní osvětlení interiéru, panoramatické střešní okno, elektricky ovládaný kuft a veškeré bezpečnostní systémy (sledování mrtvého úhlu až 70 metrů za vozidlem, adaptivní tempomat, ....).
Rozměry
Délka: | 436 cm |
Šířka: | 179 cm |
Výška: | 147 cm |
Kapacita kufru: | 467 l |
Cena
- od 394 tisíc
Kdo auto otestoval
Test tohoto auta natočil Tomáš Dever, provozovatel webu roadblog.cz. Tomáš o sobě tvrdí, že není odborníkem ani novinářem, ale má rád auta, rád je fotí, natáčí a píše o nich. Všechny auta, která se mu podaří získat do testu si natáčí sám, nejčastěji jsou jeho videa přímo "z pohledu řidiče". Každé auto se snaží využít na maximum a jezdit s ním co nejvíce času to jde, aby byl test co nejpodrobnější a nejdůkladnější.
Web roadblog.cz nabízí i možnost, že otestuje i auto kteréhokoliv jeho čtenáře 😉